CA | ES | EN

Artificial Intelligence Goes Mobile I

Artificial Intelligence Goes Mobile I

L’últim gran pas de la intel·ligència artificial és la computació afectiva, eines que permeten a les màquines mesurar les emocions humanes, interpretar-les i simular-les. La computació emocional permetrà que els ordinadors detectin i interpretin amb gran precisió els gestos i la forma de parlar de l’usuari i responguin en conseqüència: podrien recomanar una cançó, suggerir trucar a algú si veuen que l’usuari està deprimit, etc.

Amb els assistents personals com Cortana de Microsoft o Watson d’IBM, l’usuari pot mantenir converses més o menys naturals mitjançant un smartphone o un ordinador, són un bon exemple actual d’aquesta tecnologia.

Modera:

Gemma Batlle
Cap de mercat TIC
EURECAT


E
n aquesta sessió participaran els següents ponents:

Tiago Henriques
Technology Solutions Professional-Advanced Analytics & Big Data in EMEA
MICROSOFT
Intel·ligència artificial aprofitant el núvol: Serveis Cognitius, Assistents Personals i Bots

María Borbonés García
Especialista técnica en soluciones IBM Cloud
IBM CLOUD
IBM MobileFirst i Bluemix – com desenvolupar Apps per l’era Cognitiva

Andrés González
Business Development Manager & Data Architect
CLEVER DATA
De l’SmartPhone al IntelligentPhone

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!